Nordic Houses võttis kasutusele uue logo
01. märts

Eesti Puitmajaliitu kuuluv Eesti-Norra puitmajatootja Nordic Houses OÜ uuendas oma brändi ja kasutab veebruarikuu keskpaigast uut visuaalset identiteeti. Lisaks uuele logole värskendas ettevõte ka oma senist ärikontseptsiooni.

Uue kontseptsiooni väljatöötamisele sundis ennekõike ettevõtet vajadus oma tulevikunägemused konkretiseerida ja senine visioon fokuseerida. Selge arengutee on Nordic Houses’e hinnangul organisatsiooni aluseks edukatele suhetele äripartneritega ning ka ettevõttesisesele efektiivsele töökorraldusele. 

Põhjamaise eluviisi edendamisele suunatud ettevõtte bränd toetub kolmele peamisele märksõnale, milleks on: elurõõm, põhjamaisus ning kaasaegne tehnoloogia.

Uus logo sümboliseerib luige kujutist muistsetes graniitjoonistes ehk teisisõnu põhjala veelindu. Lisaks tähistab logo ka tehnoloogiat, kvaliteetset ja naturaalset puitu, majakujutist ning N-tähte kui kompassinõela teravikus asuvat Nord kurssi, selgub ettevõtte brändikontseptsioonist.

Nordic Houses’e tooted pakuvad uuenenud äristrateegia alusel samasugust elurõõmu nagu kallimad käsitöömajad, ent nende hind on oluliselt väiksem ja ehitusaeg lühem.  Tänu viimasele saab paar või pere nautida Põhjamaiselt esteetilist maja juba ka nooremas keskeas. Turukommunikatsiooni loosungiks on vastavalt „Rohkem aega elada“.

Lisaks uuenenud äri- ja brändikontseptsioonile sai uue väljanägemise ka Nordic Houses’e veebileht, kust leiab täpsema info ettevõtte tooteportfelli ja väärtuste kohta.

Nordic Houses OÜ on 1999. aastal loodud ettevõte, mille põhitegevusalaks on alates 2003. aastast puitmajade tootmine. Ettevõtte peamiseks tootegrupiks on puitkarkassmajad. Suur osa Norra turust, kuhu mullu tarniti 95% kogu toodangust, on kaetud Nordic Houses’e edasimüüjatega. Ettevõtte osanikeks on Eesti ja Norra kodanikud.

2010. aastal tootis ettevõte kokku 119 maja ja aasta müügikäive oli 84,7 miljonit krooni.  Lähiaja üheks suurimaks eesmärgiks peab ettevõte tugevdada positsiooni koduturul Norras ja liikuda uutele sihtturgudele, millest potentsiaalseteks sihtriikideks on Prantsusmaa, Saksamaa ja Rootsi.

Eesti Puitmajaliit on asutatud 17 puitmaju tootva ettevõtte poolt 20. mail 1999.a. Käesoleval hetkel kuulub liitu 30 ettevõtet. Liidu peamiseks eesmärgiks on oma liikmete konkurentsivõime ja ekspordisuutlikkuse tõstmine läbi erinevate toetavate ühistegevuste.

Lisainfo:

Siiri Saar
Nordic Houses OÜ projektijuht
Tel: 53072440
E-post: siiri@houses.ee
www.nordichouses.eu

Otsid kodu?