Internetiturunduse 4 moodulist koosnev koolitussari
28. oktoober

SA Tartu Ärinõuandla koostöös Eesti Puitmajaliiduga kutsub kõiki ettevõtjaid osalema internetiturunduse koolitussarjas, mille raames korraldatakse  kaasaegsete turundusmeetodite tutvustamiseks neli ühepäevast koolitust.

Teatavasti on internetiturundus täna üks olulisemaid ja kõige kiiremini kasvavaid turundusmeediume, mistõttu on kõigil ettevõtjatel väga oluline olla kursis selles vallas toimuvate arengutega.

Koolitussarja moodulid ja nende toimumise ajad on alljärgnevad (moodulite teemade detailne kirjeldus toodud käesolevas kirjas allpool):

Moodul 1 "Internetiturunduse ABC - Kuidas internetiturundus oma ettevõtte kasuks tööle panna?" 

Toimumisaeg: 30.11.2011

Moodul 2 "Kuidas Google's konkurente edestada - SEO ja Google AdWords"

Toimumisaeg: 07.12.2011

Moodul 3 "Veebianalüütika olulisus internetis + emaili turundus"

Toimumisaeg: 14.12.2011

Moodul 4 "Sotsiaalmeedia ja mobiiliturundus"

Toimumisaeg: 21.12.2011

Kõik moodulid toimuvad Tartus, Atlantise konverentsikeskuses (Narva mnt 2, Tartu).

Koolitajaks on Armin Tüll, kes tõi 2008 aasta alguses Eestisse WSI rahvusvahelise internetiturunduse kompetentsi ja on alates sellest hetkest konsulteerinud üle 700 Eesti ettevõtte. Koolitusi on ta läbiviinud alates 2009. aasta algusest ja koolitanud kokku üle 1500 inimese.

Pärast esimest sissejuhatavat moodulit analüüsib koolitaja kõigi osalejate kodulehed ja teeb ettepanekud nende arendamise osas. Edasine koolitus- ja praktiline tegevus toimub konkreetsete ettevõtete vajadusi silmas pidades.

Koolitus leiab aset EAS-i teadmiste ja oskuste arendamise programmi raames ning koolitussarja hinnaks on ühe osaleja kohta vaid 113 eurot (sisaldab ka toitlustust). Koolitusel võib osaleda ettevõtte juhatuse liige või töötaja (töölepinguga).

Koolitusel osalemise soovist palume teatada e-postiga hiljemalt 4. novembriks (koos osalejate nimede äratoomisega) aadressile anne.ligi@tartu.bas.ee.

Koolitusgrupi maksimaalseks suuruseks on lähtuvalt koolituse iseloomust vaid 20 inimest, mistõttu soovitame kõigil huvilistel kiirelt reageerida – grupi täitumisel ei ole selle suurendamine võimalik.

Registreeruda saab korraga kogu koolitussarjale – kui teie ettevõttest ei peaks saama kõigil koolituspäevadel osaleda üks ja sama inimene, siis osalejad võivad ka vahetuda (eeldusel, et tegemist on kas juhatuse liikme või töölepinguga töötajaga). Ühest ettevõttest võib osaleda kuni 2 inimest.

Moodulitest pikemalt:

Moodul 1 "Internetiturunduse ABC - Kuidas internetiturundus oma ettevõtte kasuks tööle panna?" 

Toimumisaeg: 30.11.2011

Käsitletavad teemad:

- Internetiturunduse ABC * milline on tänapäeva turunduskanaleid toetav koduleht?
* mis võimalusi on internetis oma kodulehe nähtavuse parandamiseks?
* kuidas panna oma kodulehe külastajad tegutsema vastavalt eesmärkidele?
- Kodulehe eesmärgi püstitamine ja sithgrupp
- Müügipsühholoogia ja müügikiri kodulehel
- Sõnumi selgus internetis
- Kodulehe külastajate määratlus
- Kodulehe külastajad „müügitunnelis“
- Käitumisharjumused internetis
- Usalduse loomine internetis
- „Conversion Rate“ ja selle parandamine
- „Call to Action“
- Praktilised näpunäited oma veebikeskonna parandamiseks
- Sissejuhatav ülevaade Google Analytics’ist, Google Adwordsist ja Sotsiaalse meedia võimalustest

Peale 1. moodulit analüüsib koolitaja kõigi osalejate kodulehed ja teeb ettepanekud nende arendamise osas. Edasine koolitus- ja praktiline tegevus toimub lähtuvalt konkreetsete ettevõtete vajadustest.

Moodul 2 "Kuidas Google's konkurente edestada - SEO ja Google AdWords"

Toimumisaeg: 07.12.2011

Käsitletavad teemad:
- Kodulehe optimeerimine otsingumootorile (SEO)
*Ettevõtte leitavuse parandamine internetis
*Meta Info: „Title Tags, Description Tags, Keyword Tags”
*Pealkirjad: H Tags
*Pilid: Alt Text
*Siselinkimine (Interlinking): Linkide lisamine kodulehele ankur tekstidega
*Märksõna tiheduse kontrollimine
*Tekstide ja sisu täiendamine vasvatalt valitud märksõnadele ja analüüsile
*URL-ide kohandamine valitud märksõnadele
*Mida saan ise kohe teha, et oma kodulehe positsiooni parandada
*Linkimise strateegia (kataloogid, artiklid)

- Reklaam internetis (Google AdWords)

*Märksõna analüüs
*Kampaania strateegia väljatöötamine
*Kampaania edukuse mõõtmine
*Kuluefektiivse kampaania juhtimine
*Conversion Rate“
ja selle parandamine
*
A/B testing

Moodul 3 "Veebianalüütika olulisus internetis + emaili turundus"

Toimumisaeg: 14.12.2011

Käsitletavad teemad:

- Kodulehe analüütika ABC
- Kodulehe statistikaprogrammi kasutamine Google Analytics näitel
- Kuidas internetis rohkem müüa
- Mis numbrid on olulised koduhele statistika vaatamisel
- Kuidas teha õigeid järeldusi statistika põhjal
- Kuidas testida kasutaja harjumisi kodulehel
- Mis programme statistika kogumiseks kasutada
- Millistele märksõnadele tuleks oma kodulehekülg seadistada
- Kuhu tuleks panna tähtsaim info oma kodulehel

Moodul 4 "Sotsiaalmeedia ja mobiiliturundus"

Toimumisaeg: 21.12.2011

Käsitletavad teemad:
- Sotsiaalvõrgustike ülevaade (Facebook, Twitter, YouTube, MySpace jt.)
- Strateegia sotsiaalvõrgustikes
- Kuidas jõuda läbi sotsiaalvõrgustike oma sihtgrupini
- Kuidas suurendada oma müüke kasutades oskuslikult ära sotsiaalvõrgustikke
- Videode mõju sotsiaalses turunduses
- RSS feeds, Social Bookmarking, Video ja Fotode jagamine
- Mobiilne koduleht – kuidas seda teha ja milline see olema peaks
- Mobiilirakendused – kellele mõeldud ja näited
- Mobiilikampaaniad – kuidas, kellele ja mida
- Mobiiliotsing – kuidas oma koduleht mobiilis leitavaks teha (Mobiili SEO ja AdWords)

Otsid kodu?